محمد نوری‌زاد: در کنفرانس سالانه “نایاک” سخنرانی نمی‌کنم؛ اکثریت قریب به اتفاق هموطنانمان از ” نایاک ” دوری می‌کنند

Posted: October 14, 2013 in 4dic3
Tags:

Screen Shot 2013 10 14 at 2 محمد نوری‌زاد: در کنفرانس سالانه نایاک سخنرانی نمی‌کنم؛ اکثریت قریب به اتفاق هموطنانمان از  نایاک  دوری می‌کنند

محمد نوری‌زاد: در کنفرانس سالانه “نایاک” سخنرانی نمی‌کنم؛ اکثریت قریب به اتفاق هموطنانمان از “نایاک” دوری می‌کنند

به دعوت شورای ملی ایرانیان آمریکا «نایاک» قرار بود امروز دوشنبه بیست و دوم مهرماه، در کنفرانس سالانه نایاک در واشنگتن سخنرانی کنم. موضوعی که من برای سخنرانی خود انتخاب کرده بودم «شوخی بودن حقوق بشر در ایران» بود. گرچه اسم نایاک نشان می‌دهد که ایرانیان مقیم آمریکا در آن سهم و نقش محوری دارند، اما اخیراً دانستم که اکثریت قریب به اتفاق هموطنانمان – بنا به هر دلیل – از نایاک دوری می‌کنند. به احترام همین اکثریت، من نیز متن سخنرانی خود را در همین فضای مجازی منتشر خواهم کرد.

سایت فروم ایرانیان در این رابطه نوشته است: آقای نوری زاد در فیس بوک شان اعلام کرده اند که از سخنرانی در جلسه نایاک صرفنظر کرده اند. باعث خوشوقتی است که ایشان اعتبار و حیثیت خود را که در مقابله با نظام ولایت فقیه و دفاع از حقوق مردم کسب کرده اند برای لابیست های مدافع رژیم خرج نمی کنند.

Leave a Reply

