یک آدم عادی را امام می نامند و او را قدیس کرده اند

Posted: October 19, 2013 in 4dic3
Tags:

نعیمه اشراقی خمینی خاتمی یک آدم عادی را امام می نامند و او را قدیس کرده اند

 

پاسخ حشمت طبرزدی به یک سرباز گمنام خمینی:

دوستان گرامی من مجبور شدم ۲ کامنت که در آن ، زبان نقد به زبان تند علیه خمینی و روحانیت شیعه تبدیل شده بود را حذف کنم.از این دو نویسندهٔ محترم به ویژه دوست فرهیخته وشاعرم جناب م‌سحر از این بابت پوزش می خواهم. اما فحاشی‌های این سرباز گمنام امام که با ایدی « زنده باد ایران ازاد» علیه خودم می نویسد را حذف نکردم. نه این که قابل استفادهٔ محتوایی بود یا این که بخواهم بیش از اندازهٔ معمول و معروف، خود را دموکرات نشان بدهم و حتا فحاشی را مجاز شمارم. بلکه خواستم با منطق این سربازان گمنام امام ، بیشتر آشنا شویم. این فاشیست‌های کوتوله را بهتر بشناسیم و بهتر بشنام. سری به صفحه‌اش بزنید تا با روش و منطق سربازان گمنام امام بیشتر آشنا شوید. جالب این است که از یک سو آیدی “ایران آزاد”، که مورد قبول همگان است را انتخاب می کنند و از آن سو عکس اقای موسوی که اینک در حصر است را پرچم خود قرار می دهند. به خیال این که ما را در برابر موسوی و طرفدارانش قرار بدهند.

ولی مگر من چه گفته‌ام که این سرباز گمنام امام تا این حد برافروخته شده است؟ من فقط می گویم که خمینی نه قدیس بود و نه معصوم. او حتی با منتظری که شاگرد و مرید وقائم مقامش بود ان کرد که همگان دیدیم. اعتراض منتظری این بود که چرا چند هزار اسیر را کشتی. حال نوه‌اش می گوید که در نزد او زنان شهدا را نیز جوک می کرده ایم و او می خندیده است. خوب مگر من این حرف را زده ام. من دو برادرم در جنگ کشته شدند و هر دو زن و بچه داشتند و شیر زنان انان مثل سایر شیرزنان شهدای جنگ در برابر سختی‌ها مقاومت کردند و از وطن دفاع کردند. خودم و دو برادر دیگرم نیز چنین بودیم. ۵ برادری در جنگ شرکت داشتیم. در انقلاب نیز۵ برادری شرکت داشتیم. مادر و پدر و خواهرانم نیز شرکت داشتندو مثل میلون‌ها ایرانی. ایا این جرم من است! این سرباز گمنام امام از این بابت ناراحت است که طبرزدی و خانواده‌اش برای انقلاب و مردم و کشور هزینه داده و می دهد اما اخوند‌ها نتیجه‌اش را برده و زنان ان‌ها را جوک می کرده اند؟ چرا این سرباز گمنام امام تا این اندازه عصبانی است؟ من که حرف بدی نزدم. من در سال ۷۳ در چند شماره از نشریه‌ام به اشتباه کسی را امام خواندم و بعد از ان او را خلع کردم و در ۲۰ سال گذشته همواره زیر فشار و زندان و شکنجه بوده ام. فقط ۴ سال از حبس من به اتهام توهین به رهبر بوده است. اما این سربازان گمنام امام از سال ۵۶ یک ادم را امام خواندند و هنوز می خوانند و در زمانی عکس او را به ماه بردند. این‌ها به نام ان فرد، خط امام ساختند و سفارت امریکا را اشغال کردند. ان‌ها امریکایی‌ها را ۴۴۴ روز گروگان گرفتند و به منافع ملی لطمه زدند. این جماعت پر رو، از قبر ان فرد، یک بتکده ساختند و کافی است از ان منطقه بگذری تا عمق فاجعه را ببیننی.این‌ها هنوز هم خجالت نمی کشند و از یک ادم عادی یک قدیس می سازند در حالی که خودشان می دانند که او بود که انقلاب را به انحراف کشید و این خط امامی‌ها بودند که در دهه ی ۶۰ ان همه جنایت کردند. من که ادعایی ندارم. دوستان و طرفداران من، مثل خودم سرکوب شده هستند و مثل خط امامی‌ها دارای روزنامه و چاپخانه و پول و دارایی و حکومت نیستند. فقط کسی دارایی‌های ان دم ودستگاه مربوط به بیت و موئسسه ی خمینی را محاسبه کند ببیند در این مملکت چه خبر است. مگر خود خمینی نمی گفت من یک طلبه بیش نیستم پس این اشرافیت برای چیست؟ خمینیزم چپ و راست در ایران ،همهٔ امکانات را در انحصار خود دارد و من و امثال من فقط حق این را داریم که تا اطلاع ثانوی نفس بکشیم. خمینیزم اما همهٔ قدرت را در اختیار دارد. چه فرقی می کند که نام او چه باشد. حرف من این است که خمینیزم در هر نام و چهره اعم از چپ و راست باید دست از سر این ملت بردارد. من اگر روزی از خمینی و خمینیزم دفاع کردم اشتباه کردم و بار‌ها به این اشتباه خود اعتراف کرده ام. جوان خام مثل میلون‌ها جوان بودم که اشتباه کردم. ما به دنبال انقلاب بودیم که از خمینیزم سر در آوردیم. بعدش هم تا سال ۷۳ در گمراهی خمینیزم بودم. بعد از ان به مرور آگاه شدم و به قیام علیه ظلم پرداختم و براین جادهٔ  درست ایستادم و هر چه بیشتر شکنجه و زندان شدم بیشتر بر راه خود ایستادم. اما خمینیزم اعم از خط امامی و اقتدارگرای ولایت مطلقه، که هر در خمینیزم هستند، هنوز بر ظلم و اشتباه خود اصرار می ورزند. یک آدم عادی را امام می نامند و او را قدیس کرده اند و حتی حاضر نیستند او را نقد کنند. حال که به مرور اسراری از پرده برون می افتد می خواهند زمین و زمان را به هم بدوزند. آقا جان بپذیرید که خمینی هم یک  آدم عادی بود که ممکن بود اشتباه کند. ممکن بود خطا کند. ممکن بود به انحراف برود. شما خط امامی‌ها و سربازان گمنام امام که او را از پیغمبر هم بالا تر برده اید. بابا پیغمبر هم می گفت من یک ادم عادی هستم که وحی برایم نازل می شود. نکند باور کردید که او از پیغمبر هم بالا تر بود!‌ ای سرباز گمنام امام تو هم بهتر است با کسی در افتی که از قماش خودت باشد. در این جا هر کلمه ی نا صواب که بزنی با افشاگری کوبنده و منطقی روبرو خواهی شد. ما اهل توهین به کسی نیستیم اما اهل حق گویی و افشاگری هستیم.

بر گرفته از فیسبوک حشمت طبرزدی

 

از شما دعوت می‌کنیم به ویدیویی افشاگرانه در ارتباط با چگونگی‌ اجباری شدن حجاب توسط روحانیون طرفدار خمینی و مقاومت‌های شجاعانه زنان آزادیخواه در روز جهانی‌ زن سال ۵۷، در این لینک مشاهده بفرمایید.

هموطنان، تا تاریخ گذشته خود را ندانیم نمیتوانیم آینده ای موفق و باشکوه برای وطن و ملتمان بسازیم و مجبور به تکرار تاریخ خواهیم شد. از این رو از شما دعوت می‌کنیم مقالهٔ  دو رهبر(خمینی و کوروش) و دیدگاه شان وحقایق تکان دهنده پیرامون آنها را مطالعه نمائید.

 

نامه همسر حسن خمینی و نگاهی‌ به ازدواج‌های فامیلی خانواده‌های خمینی، خامنه‌ای، خاتمی، رفسنجانی‌ ، …:

ندا بجنوردی همسر حسن خمینی در نامه ای به محمد خاتمی ( شوهر دختر خالهٔ مادر شوهرخود) شأن و مقام وی را بالاتر از کرسی های چوبی مجلس ایران دانست. او در این نامه آورده است:

«آقای خاتمی ! شما شأن تان را از حضور در هیچ مجلسی کسب نکرده اید ، بلکه این مجالس هستند که شأن شان را از حضور أمثال شما کسب می کنند .
ملت بزرگ ، فهیم و شریف ایران ، و نیز رئیس جمهور عزیز که منتخب این ملت می باشند می دانند که این ریاست جمهوری و این پیروزی شیرین مدیون شما می باشد . صاحب این روز شمایید . این روز را بیش از همه باید به شما تبریک گفت .اگر جای خالی شما را این روزها در سیما می بینیم چه باک . صندلی جلوس شما نه در کرسی های چوبی مجلس ، که در قلبهای پر عشق ایرانیان می باشد . پاینده باشید . اگر خدا خواسته شما عزیز باشید ، هر چه بر خلاف آن انجام دهند ، باز عزیز تر می شوید . عزتتان در پناه الطاف الهی مستدام باد .»

 

 

Leave a Reply

